roflmao

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Svar på frågestunden!

Av cajsa carlsson - 3 augusti 2010 16:27


Här kommer svaren!



Louice. www.smexiiishop.bloggplatsen.se  :
Vad fick dig att börja blogga?


svar: Jag vet inte, jag har ju bloggat på en massa olika platser innan, men så har jag alltid slutat efter ett tag, så testade jag på bloggplatsen.se och jag tycker faktiskt att det funkar riktigt bra.
men varför jag började blogga var väll för att alla andra gjorde det, så då tänkte jag att jag skulle testa jag med, så jag skapade en blogg. Hihi.


WaxXxBoiii @ bdb :
är du bisexuell ?

svar: nej det är jag inte. Dock har jag absolut inget emot dem som är det.


Danmark :
Are you a virgin?
When did you have first sex?
How much wold you have for you in sexy underweare?


svar: Yes, since im a virgin, I haven’t had sex yet.
hey, what?


emma :
hur får du så många bloggläsare ?


svar: är man så snygg som jag är så får man det! *blinkblink*
nej skämtåsido! Nej men jag använde det där ” siimii ” på bilddagboken, och fick över 200 läsare på det, så jag gjorde det .. tror 3 gånger, sen hade jag rampljuset på bloggplatsen.se


Tobias. www.bachbloggen.bloggplatsen.se :
Jag har bara haft 107 besökare om mest. Dryga 50-60 läsare om dagen nu. Hur många har du om dagen?

svar: eftersom att jag bara hade ” siimii ” på bilddagboken och rampljuset på bloggplatsen.se igår, så att ja fick så många läsare, så nu har jag ungefär lika många som du om dagen.


Duaa.  www.duaahussein.bloggplatsen.se
är du singel?
färg?
vad tydker du om Kenzaz blogg?

Svar: nej jag är inte singel,
min favoritfärg? Rosa & vitt & svart & grön & blå, och ungefär alla färger!
kenza är en söt tjej, med en fin blogg, ett plus är ju att hon är ett av tokio hotels många fans, precis som jag!


Bögharen själv.

Är du bög din böghare?

svar: a, jag är bög, jag gillar ju killar? ;)


Ellinor. www.brunettelli.bloggplatsen.se
Är du oskuld?


svar : ja, jag är oskuld.


Amela. www.ameeela.bloggplatsen.se
Vilken månad fyller du?

svar: jag fyller i oktober.



 
 
cindy

cindy

3 augusti 2010 18:12

kul me frågestund :D danmarks fråga e nog bäst ;D

http://ciindys.blogg.se

 
anna

anna

3 augusti 2010 19:21

svar; haha njaa, kan nog inte riktigt hålla med på den punkten;)

tack, detsamma! :)

http://annaalovisa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

www.yourloveismydrugbby.bloggplatsen.se

3 augusti 2010 19:34

haru bdb??? :D btw! jag glömde skriva hej så jag skriver: hej ;)

 
Tobias

Tobias

3 augusti 2010 19:41

Tack för svaren! Där ser man. Jag har lika mycket läsare som en bloggdrottning! (A) Jag är la bloggkungen inom den klassiska musiken då!

Hälsningar,

Tobiasm skribent på Bachbloggen

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

 
B

B

4 augusti 2010 09:08

Taack vad gullig du är :)
Vilka störda frågor du fick :S Kraaam

http://bealiciious.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa carlsson - 15 augusti 2010 14:20


www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggpl...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 14:57


 

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:59

för övrigt funderar jag på att göra en ny header. men vi får se hur det blir med den saken. teee-heee. nu ska jag iallafall fixa mig, sen ska jag ner på stan och växla massa småmynt sen ska jag städa, och sen kommer amanda. puss ...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:54

Locknville på ung08? tydligen! åh, fatta att ja vill gå! :( men kommer dock inte få för mina föräldrar, ja, såna har jag med!   aja, amanda kommer iallafall hit idag, blir chill, så vi blir heelt ensamma i " min " fina lägenhet, blir väll kolla ...

Av cajsa carlsson - 5 augusti 2010 12:42


tar en paus från bloggen nu, orkar inte blogga.vi hörs någon dag. puss   heido.   ...

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

bubbleroom

Länkar

.

bloglovin

expose you'rself


Ovido - Quiz & Flashcards