roflmao

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Hiss & Diss

Av cajsa carlsson - 4 augusti 2010 13:36

 
TUMMEN UPP
* regn - hah ja, jag ÄLSKAR regn.
* mina läsare!

* musik - älskar att ha på musik. musik är mitt liv. hihi
* www.dikta.se - så skönt att bara sitta och läsa noveller & sånt, 
synd bara att man måste vara medlem ://


 
TUMMEN NER
* att edvina är i finland och inte kan gå på åfesten med mig nästa vecka! :c

* att Linus bor sjukt långt bort!
* att alla e typ bortresta :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa carlsson - 15 augusti 2010 14:20


www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggpl...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 14:57


 

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:59

för övrigt funderar jag på att göra en ny header. men vi får se hur det blir med den saken. teee-heee. nu ska jag iallafall fixa mig, sen ska jag ner på stan och växla massa småmynt sen ska jag städa, och sen kommer amanda. puss ...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:54

Locknville på ung08? tydligen! åh, fatta att ja vill gå! :( men kommer dock inte få för mina föräldrar, ja, såna har jag med!   aja, amanda kommer iallafall hit idag, blir chill, så vi blir heelt ensamma i " min " fina lägenhet, blir väll kolla ...

Av cajsa carlsson - 5 augusti 2010 12:42


tar en paus från bloggen nu, orkar inte blogga.vi hörs någon dag. puss   heido.   ...

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

bubbleroom

Länkar

.

bloglovin

expose you'rself


Ovido - Quiz & Flashcards