roflmao

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

yummie!

Av cajsa carlsson - 3 augusti 2010 22:42

haha mina föräldrar måste vara de bästa på att baka, omg.
först bakar mamma godaste bullarna, å ja vart typ beroende,
sen bakar pappa bröd som vart sjukt gott, så nu vill ja ha mer av det också.

usch, sikken tjockis jag är! :c

aja, ska nog dra igång någon film nu och kolla på den, lär ju inte kolla hela som vanligt, men vi hörs väll om en halvtimme eller något, haha!

puss!   


slänger in lite fjant(fjortis) låtar:



Edda - Ni som har legat med ett skåp


Maskinen - Alla som inte dansar


Maskinen - Segertåget


Basse - Ölandstek


Kick - Jag tar dig ( Om jag vill ha dig ) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa carlsson - 15 augusti 2010 14:20


www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggpl...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 14:57


 

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:59

för övrigt funderar jag på att göra en ny header. men vi får se hur det blir med den saken. teee-heee. nu ska jag iallafall fixa mig, sen ska jag ner på stan och växla massa småmynt sen ska jag städa, och sen kommer amanda. puss ...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:54

Locknville på ung08? tydligen! åh, fatta att ja vill gå! :( men kommer dock inte få för mina föräldrar, ja, såna har jag med!   aja, amanda kommer iallafall hit idag, blir chill, så vi blir heelt ensamma i " min " fina lägenhet, blir väll kolla ...

Av cajsa carlsson - 5 augusti 2010 12:42


tar en paus från bloggen nu, orkar inte blogga.vi hörs någon dag. puss   heido.   ...

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

bubbleroom

Länkar

.

bloglovin

expose you'rself


Ovido - Quiz & Flashcards