roflmao

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

HAPPPYYY

Av cajsa carlsson - 3 augusti 2010 23:26

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD JUST NU!       

 
 
Amela :)

Amela :)

4 augusti 2010 11:26

Svarar: Jag fyller oxå i oktober! :D
Är det fräckt om jag frågar vilket datum du fylelr i? x)
Nae,det gör inget. Du får gärna ta med den frågan..

Kram.

http://ameeela.bloggplatsen.se

 
Amela :)

Amela :)

4 augusti 2010 15:43

Svar: haha okej, jag fyller den 30 :)

http://ameeela.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa carlsson - 15 augusti 2010 14:20


www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggpl...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 14:57


 

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:59

för övrigt funderar jag på att göra en ny header. men vi får se hur det blir med den saken. teee-heee. nu ska jag iallafall fixa mig, sen ska jag ner på stan och växla massa småmynt sen ska jag städa, och sen kommer amanda. puss ...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:54

Locknville på ung08? tydligen! åh, fatta att ja vill gå! :( men kommer dock inte få för mina föräldrar, ja, såna har jag med!   aja, amanda kommer iallafall hit idag, blir chill, så vi blir heelt ensamma i " min " fina lägenhet, blir väll kolla ...

Av cajsa carlsson - 5 augusti 2010 12:42


tar en paus från bloggen nu, orkar inte blogga.vi hörs någon dag. puss   heido.   ...

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

bubbleroom

Länkar

.

bloglovin

expose you'rself


Ovido - Quiz & Flashcards