roflmao

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Till Linus <3

Av cajsa carlsson - 3 augusti 2010 20:25

kopierar över ett inlägg som jag hade på min förra blogg..



Till Världens Bästa Linus Mattlin.


linus, du är den underbaraste jag känner, och jag har inte ens träffat dig än,
du är bättre än bäst, och asso jag vetinte,
du är verkligen världens finaste och asso jag kan inte sätta ord för dig, helt otroligt,
har aldrig .. och då menar jag verkligen aldrig kännt det jag känner för dig,
har alltid  trott att jag vetat vad att älska var, men det har jag inte vetat,
men nu vet jag, att älska är att tänka på någon konstant, när det pirrar i magen varje gång man får ett sms,
att sedan se att det inte var från dig, bli helt besviken,
när jag hörde din röst i telefonen för första gången,
alltså, jag visste inte vad jag skulle göra, jag vart helt stum, jag ville bara höra mer av dig och din underbara, verkligen värsta fina röst.
jag vill ta din hand och aldrig släppa den igen, jag vill kyssa dina läppar,
och vill känna din kropp emot min när vi kramas, jag vill göra allt som vi sagt, om och om igen,
vill ha dig här varje dag.
det ända jag tänker på är verkligen dig, dig, dig, dig och åter igen dig..
varje gång jag ser folk på stan som går runt och håller hand och pussas,
är det som att något brister innuti mig, något går sönder,
varje gång jag tänker på allt vi kunde göra, är det nära att jag fäller en tår,
jag tänker på dig varje gång innan jag somnar, när jag vaknar är det du som är i mina tankar,
när jag äter tänker jag på dig, när jag skrattar tänker jag på dig, när jag går på toa tänker jag på dig, haha.
jag tänker verkligen på dig hela tiden, över allt,
vad jag försöker säga är, att jag älskar dig, de här månaderna som vi har hållit ihop har varit de bästa,
och de värsta, de bästa för att.. ja, för att du är du, och du är underbar och världens bästa,
och de sämsta för att vi inte kunnat träffats.
men att veta att jag alltid kan smsa dig, eller ringa dig, (fast jag vågar inte!! :() får mig att le.
I just want you to know – I love the way you smile
and I Love You.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa carlsson - 15 augusti 2010 14:20


www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggplatsen.se www.ccajsacarlsson.bloggpl...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 14:57


 

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:59

för övrigt funderar jag på att göra en ny header. men vi får se hur det blir med den saken. teee-heee. nu ska jag iallafall fixa mig, sen ska jag ner på stan och växla massa småmynt sen ska jag städa, och sen kommer amanda. puss ...

Av cajsa carlsson - 6 augusti 2010 11:54

Locknville på ung08? tydligen! åh, fatta att ja vill gå! :( men kommer dock inte få för mina föräldrar, ja, såna har jag med!   aja, amanda kommer iallafall hit idag, blir chill, så vi blir heelt ensamma i " min " fina lägenhet, blir väll kolla ...

Av cajsa carlsson - 5 augusti 2010 12:42


tar en paus från bloggen nu, orkar inte blogga.vi hörs någon dag. puss   heido.   ...

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

bubbleroom

Länkar

.

bloglovin

expose you'rself


Ovido - Quiz & Flashcards